Zululand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ron Brouwer - WaarBenJij.nu Zululand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Ron Brouwer - WaarBenJij.nu

Zululand

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 December 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Afgelopen dagen zijn we in Zwaziland en Zululand geweest. Gisteren hebben we een mooie gamedrive gemaakt. Het gebied hier in heuvelachtig. Prachtig om buffels, gnoes, zebra's, neushoorns zo te zien. Witte neushoorns liepen zo voor onze auto. Heel gaaf. Je mag met de auto heel dicht bij komen. Je mag alleen niet dichter bij een vrouwje komen dan het mannetje, want dan valt hij ogenblikkelijk aan. Ik heb er een filmpje van gemaakt. Ik probeer die samen met foto's op SKYDRIVE te zetten. Zie: http://cid-478476df8d5adda5.skydrive.live.com/browse.aspx/Zuid%20Afrika%20nov%20feb%202009 .Maar of dat lukt hier in zuid afrika is maar de vraag. Vandaag hebben we lekker rustig aangedaan. Morgen gaan we met een boot over het Lucia meer. Daar schijnen hier en daar wat krokodillen en nijlpaarden rond te dobberen. Alles gaat prima hier. Het is een super mooie reis.

• 03 December 2009 - 20:26

Rinske:

superrrrrr gaaf pap!!!!

kusskuss

• 04 December 2009 - 17:31

Nelly:

fijn om te lezen dat jullie genieten !

• 05 December 2009 - 10:00

Wilma:

Hoi Ron en Elly,
    Wat hebben jullie weer een heerlijke vakantie als ik dat zo lees. Prachtig, maak ons hier in Nederland maar jaloers! :-)
    Kan je je al voorstellen dat je hier binnenkort voor langere tijd zult zijn? Geniet nog maar even de laatste paar dagen.
    Groetjes,
    Wilma